Prowadzenie kampanii AdWords

Reklama w Google AdWords wszystkich typów: linki sponsorowane, reklama zakupowa, bannery w sieci reklamowej.

Realizujemy cele biznesowe

Poprzez profesjonalne prowadzenie kampanii w Google AdWords, skutecznie pomagamy naszym Klientom w realizacji ich celów biznesowych.

Zwiększenie sprzedaży

Najczęstszym celem stawianym przed kampanią jest zwiększenie sprzedaży produktów i usług realizowanej za pomocą witryny internetowej.

Pozyskiwanie zapytań

W przypadku stron internetowych nie będących sklepami internetowymi najczęstszym celem jest pozyskiwanie zapytań o produkty i usługi.

Budowa bazy klientów

Zbieranie danych kontaktowych klientów (e-mail, telefon) na potrzeby prowadzonych działań marketingowych.

Promocja marki

Zwiększenie świadomości marki wśród określonej grupy docelowej klientów.

Aktywizacja odwiedzających

Ponowne dotarcie z ofertą do osób które odwiedziły stronę, ale nie wykonały pożądanej akcji – za pomocą remarketingu.

Rodzaje kampanii Google AdWords

Kampanie kierowane na wyszukiwarkę
Kampanie Google AdWords kierowane na wyszukiwarkę pozwalają na wyświetlanie linków sponsorowanych nad i pod bezpłatnymi wynikami wyszukiwania. Reklamy wyświetlane są w wypadku zdefiniowanych przez nas słów kluczowych. Trafiają one do osób które szukają konkretnego produktu lub usługi (np „prowadzenie kampanii AdWords”), lub rozwiązanie konkretnego problemu (np: „jak poprawnie skonfigurować kampanię AdWords”). Często stosuje się je również do wyświetlania reklam na nazwę marki lub firmy (kampanie brandowe).

 

Oprócz wyszukiwarki Google, linki sponsorowane wyświetlają się również w wyszukiwarkach partnerskich które korzystają z silnika Google. W Polsce są to np. wyszukiwarki portali: Onet, Wirtualna Polska i innych.

 

Kampanie produktowe (PLA)
Rodzaj kampanii Google AdWords przeznaczonych dla sklepów internetowych, umożliwiające wyświetlanie w wyszukiwarce reklam zawierających szczegółowe informacje o produkcie (zdjęcie, nazwa, cena). Reklamy produktów wyświetlane są w wypadku wpisania przez użytkownika wyszukiwarki słów kluczowych pasujących do danego produktu. Celem kampanii produktowych jest dotarcie do użytkownika zamierzającego zakupić określony produkt.
Kampanie displayowe kierowane na GDN
Często określane jako kampanie banerowe, umożliwiają wyświetlanie reklam graficznych (statycznych i dynamicznych) oraz reklam wideo. Reklamy wyświetlane są na stronach internetowych zarejestrowanych w Sieci Reklamowej Google (GDN) i pozwalają dotrzeć do ponad 90% aktywnych użytkowników Internetu. System AdWords umożliwia kierowanie reklam do użytkowników spełniających kryteria określonej grupy docelowej (zainteresowania, wiek, płeć, lokalizacja i wiele innych).
Kampanie Remarketingowe
Remarketing jest mechanizmem umożliwiającym dotarcie z przekazem reklamowym osobom które odwiedziły daną stronę internetową poprzez wyświetlanie:

 

  • reklam graficznych / dynamicznych/ tekstowych na stronach z Sieci Reklamowej Google,
  • spersonalizowanych reklam tekstowych w wyszukiwarce Google (RLSA),
  • dynamicznych reklam produktowych w Sieci Reklamowej Google (remarketing dynamiczny).

Kampanie reklamowe mogą znacząco zwiększyć skuteczność innych działań marketingowych.

Nasze kompetencje

Na podstawie wielu lat doświadczeń określiliśmy zestaw działań niezbędnych do tego aby reklama w Google była skuteczna.
=

Analizujemy potrzeby i definiujemy cele

Określamy potrzeby Klienta i na ich podstawie określamy cele jakie ma realizować kampania reklamowa w Google AdWords.

=

Projektujemy i tworzymy

W oparciu o ofertę klienta tworzymy kampanie reklamowe mające realizować założone cele.

=

Monitorujemy i raportujemy

Monitorujemy bieżący postęp kampanii oraz raportujemy efekty działań.

=

Nieustannie optymalizujemy

Weryfikujemy skuteczność poszczególnych elementów i parametrów kampanii oraz modyfikujemy je w celu poprawy efektywności.

=

Szukamy zysków i oszczędności

Nieustannie ulepszamy i rozbudowujemy najskuteczniejsze elementy kampanii. Poprawiamy lub wyłączamy te nieskuteczne.

=

Poszerzamy zasięg

Poszukujemy nowych możliwości pozyskania klientów dla Państwa firmy.

Modele współpracy

Trzy dostępne modele współpracy sprawiają że z naszej oferty może skorzystać zarówno Klient który chce wypróbować skuteczność AdWords i nie chce wiązać się długotrwałą umową, jak i Klient szukający najkorzystniejszego cenowo rozwiązania. Chętnie przygotujemy również ofertę dla Klientów posiadających niestandardowe wymagania.

EASY

swoboda i proste warunki
od250zł/mc
  • słowa kluczowe bez limitu
  • brak opłaty wstępnej
  • standardowa prowizja 25%
  • możliwość zakończenia lub zawieszenia usługi w dowolnym momencie

VIP+

indywidualne wymagania
od500zł/mc
  • usługa szyta na miarę
  • działania jednorazowe lub ciągłe
  • możliwość pracy na koncie klienta
  • optymalizacja konwersji
  • konsultacje i szkolenia SEO / SEM / Analytics
  • audyty kampanii i audyty SEO

Skontaktuj się z nami!

Napisz do nas lub zadzwoń. Chętnie porozmawiamy i przygotujemy niezobowiązującą ofertę.