Dlaczego Google AdWords

Garść faktów na temat reklamy w Sieci Google i jej zalet.

Natychmiastowy efekt

reklamy wyświetlają się do kilku godzin od uruchomienia kampanii

Nowi klienci

szybkie dotarcie do osób aktywnie poszukujących Państwa oferty

Precyzyjne kierowanie

możliwość dotarcie do potencjalnych klientów wg wielu kryteriów

Dokładne raportowanie

czytelne raporty efektów kampanii dostępne czasie rzeczywistym

Globalny zasięg

możliwość dotarcia do klientów w każdym zakątku globu

Elastyczność

Możliwość konfiguracji kampanii pod dowolne cele i wymagania Klienta.

Sieć Google w liczbach

Ze względu na popularność wyszukiwarki Google i potężne rozmiary Sieci Reklamowej Google, za pomocą systemu AdWords jesteśmy w stanie dotrzeć prawie do każdego użytkownika internetu w Polsce.

%

użytkowników Internetu

aktywnych użytkowników w Polsce

aktywnych użytkowników globalnie

Podstawowe informacje

Google AdWords – nie tylko linki sponsorowane

AdWords to opracowany przez firmę Google system reklamy internetowej umożliwiający emisję reklam w tzw. Sieci Google obejmującej witryny i aplikacje Google oraz współpracujące z Google.  Sieć Google składa się z 2 podstawowych filarów:

Sieć Wyszukiwania Google

Sieć wyszukiwania obejmuje zarówno witryny jak i aplikacje:

  • wyszukiwarkę Google
  • wyszukiwarki partnerskie Google
  • Zakupy Google, Mapy Google, Grupy Dyskusyjne Google

W sieci wyszukiwania wyświetlane są głównie reklamy tekstowe i reklamy zakupowe.

Sieć Reklamowa Google

Sieć reklamowa obejmuje witryny i aplikacje Google takie jak YouTube, Gmail, Blogger oraz tysiące partnerskich stron internetowych.

Do kogo dociera Google AdWords

Dostarczając potencjalnym klientom odpowiednio dobrane reklamy w Google, docieramy do użytkowników Internetu nie tylko na każdym etapie procesu zakupowego.

Osoby należące do grupy docelowej

Reklama kierowana na Sieć Reklamową Google pozwala dotrzeć do osób które nie znają Państwa produktu, ale mogą być nim zainteresowane ze względu na przynależność do tzw. „Grupy docelowej”.

Przykładowo – lokalny sklep z akcesoriami tuningowymi do samochodów może kierować swoje reklamy do mężczyzn w wieku 20-30 lat będących miłośnikami motoryzacji i przebywających w określonej lokalizacji.

Osoby szukające rozwiązania określonego problemu

Innym sposobem na dotarcie z Państwa ofertą do osób nie znających Państwa produktu może być wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google osobom szukające rozwiązania określonego problemu.

Przykładem może być reklama sklepu internetowego z artykułami do dezynsekcji wyświetlająca się dla haseł: „jak pozbyć się karaluchów”.

Osoby zainteresowane danym produktem

Osoby zainteresowane danym produktem szukają określonych informacji na jego temat. Warto więc wyświetlać reklamy w wyszukiwarce na frazy związane z produktem i kierować odwiedzających na strony docelowe dostarczające informacji szukanych przez potencjalnego klienta.

Odwiedziny na stronie przez osobę zainteresowaną produktem warto wykorzystać do zachęcenia jej do zapisania się na listę mailingową, polubienia fanpage na serwisie społecznościowym i oczywiście do dodania odwiedzającego na naszą listę remarketingową. Dzięki tym działaniom nie utracimy kontaktu z potencjalnym klientem po jednej wizycie, a dzięki kampanii remarketingowej będziemy mogli przypominać mu o naszej ofercie i przedstawiać spersonalizowaną reklamę.

Osoby zdecydowane na zakup

Bardzo ważne w skutecznych działaniach marketingowych jest dotarcie do Klienta w momencie podejmowania przez niego decyzji o zakupie. Nieocenione w tym przypadku są kampanie remarketingowe, które pozwalają nam na zachowanie ciągłości przekazu reklamowego podczas podejmowania przez klienta decyzji zakupowych.

Osoby zdecydowane na zakup największą uwagę zwracają na cenę i reputację sprzedającego.

Cenę można w łatwy sposób zaprezentować w kampanii produktowej na wyszukiwarkę i w kampanii remarketingu dynamicznego. Informacje o cenie, lub o jej obniżce można również zawrzeć w pozostałych typach kampanii.

Klientom szukającym potwierdzenia reputacji można wyświetlać reklamy kierujące na strony zawierające opinie o naszej firmie, lub wprost korzystać z rozszerzeń opinii dostępnych w reklamach Google AdWords.

Skontaktuj się z nami!

Napisz do nas lub zadzwoń. Chętnie porozmawiamy i przygotujemy niezobowiązującą ofertę.